Wnet Bot – швидка техдопомога для клієнтів

×

Повідомлення про помилку

  • Notice: Trying to get property of non-object in smart_ip_ipgeobase_source_smart_ip_get_location_alter() (line 20 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/sites/all/modules/smart_ip_ipgeobase_source/smart_ip_ipgeobase_source.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in smart_ip_ipgeobase_source_smart_ip_get_location_alter() (line 22 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/sites/all/modules/smart_ip_ipgeobase_source/smart_ip_ipgeobase_source.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in smart_ip_ipgeobase_source_smart_ip_get_location_alter() (line 23 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/sites/all/modules/smart_ip_ipgeobase_source/smart_ip_ipgeobase_source.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in smart_ip_ipgeobase_source_smart_ip_get_location_alter() (line 24 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/sites/all/modules/smart_ip_ipgeobase_source/smart_ip_ipgeobase_source.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/new.wnet.ua/modules/block/block.module).

Компанія Wnet впровадила Wnet Bot - інноваційну розробку, яка є частиною автоматичної системи працездатності сервісів в рамках технічної підтримки корпоративних клієнтів. Новий сервіс технічної підтримки Wnet Bot працює на базі мобільного додатку «Telegram messenger», значно прискорює отримання інформації про стан клієнтських сервісів, спрощує процес діагностики та усунення неполадок в їхній роботі.

«Ми запустили Wnet Bot з метою підвищення якості обслуговування наших корпоративних клієнтів, – коментує новий сервіс керівник відділу технічної підтримки компанії Wnet Богдан Продан. - Wnet Bot допоможе клієнту в зручний для нього час та у зручному для нього місці перевірити працездатність сервісів, стан відкритого ТТ (trouble ticket), настроїти повідомлення щодо інцидентів і багато іншого».

Переваги програми Wnet Bot: мінімальні мережеві вимоги, оперативність реагування, мобільність, автоматична діагностика стану сервісу, мінімізація спілкування зі службою техпідтримки, настройка індивідуальних повідомлень для клієнта і можливість постійного особистого контакту зі «Службою підтримки» для вирішення важливих завдань.

Для підключення до Wnet Bot достатньо мессенджера Telegram, який можна використовувати як на мобільних пристроях (телефон/планшет iOS/Android) так і на традиційних комп’ютерах (PC/notebook Windows/*nix/MacOS). Обов’язкова умова – підключення до мережі Інтернет та наявність реквізитів для авторизації, які кожен клієнт може отримати в абонентському відділі або у свого персонального менеджера.

«Для тестування нового сервісу ми створили фокус-групу, до якої запросили наших постійних клієнтів, працюючих у різних сегментах бізнесу. З урахуванням їхніх побажань, алгоритм роботи Wnet Bot ми суттєво переробили, максимально адаптувавши його під потреби клієнтів фокус-групи. Сьогодні ми представляємо нашого зручного помічника - Wnet Bot - всім нашим корпоративним клієнтам і сподіваємося, що новий вид сервісу від компанії Wnet буде корисним у розвитку бізнесу та досягненні нових результатів» - підсумував технологічне нововведення від компанії комерційний директор Wnet Сергій Ганичев.