Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 23.03.2021
Дорогі наші клієнти, партнери, друзі!
Щодня ми отримуємо Ваші звернення та робочі запити. І це гарна ознака того, що увесь бізнес в Україні, який може функціонувати, працює та підтримує економіку. Ми єдині! Ми сильні! Разом переможемо!
Підготували регулярний звіт по роботі станом на 18:35 23/03/2022
- Вчора, 22.03.2022 вдалося підключити новий резервний 4-й канал в Одесу, тим самим зменшивши простій мінімум на добу для наших клієнтів з Одеси, Миколаєва, Білої Церкви та Фастову!
А сьогодні, о 13:23, відновили основну лінію яка була пошкоджена декілька днів тому. Тобто зараз у напрямку Одеси працюють основний та резервний маршрути, побудовані по різних трасах.
- Провели сьогодні on-line зустріч усієї команди WNET Україна та закордонними філіалами. Підбили певні підсумки та проговорили плани на майбутнє. Дуже приємно було побачити та почути колег. Усі на зв'язку, усі працюють!
Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA:
- BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.66%
- CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.89%
- DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 99.83%
- Wnet Kyiv DC uptime - 1685 днів.
- Wnet Krakow DC uptime - 765 днів.
По відділах:
- Технічна підтримка та служба експлуатації працюють 24/7/365.
- Дата-центр WNET працює в режимі 24/7/365, там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно розв'язувати питання клієнта.
- Служба експлуатації вирішили декілька локальних аварій у м. Києві
- Департамент розвитку мережі продовжує підключати клієнтів у м. Львів, Вінниця, Одеса
- Відділ VoIP та відділ IT - аварій немає.
- Департамент продажів та Абонентський відділ WNET підтримують контакт з клієнтами та відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових й адміністративних питань.
Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.
Тримаємось та рухаємось вперед до Перемоги!
Слава Україні