Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 11.03.2022
Дорогі наші клієнти, партнери, українці, друзі,
Ми продовжуємо щодня кропітливо працювати для забезпечення зв’язку по всім нашим регіонам присутності, ми не втратили ні одного міста чи області, навіть ті в яких йдуть бойові дії. ????????Народ України так просто не зламати, ми будемо боротися, ми будемо працювати та підтримувати країну на економічному фронті.
Далі регулярний звіт станом на 19:20 11 березня 2022:
✅10 та 11 березня у всіх провайдерів, та у нас також, спостерігаються проблеми із міжнародним постачальником Cogent. Для клієнтів WNET це не стало проблемою - трафік розвернувся через інші магістральні лінії, ємності вистачає!????
✅11.03.22 наша бригада відновила стратегічно важливу магістраль в Обухівському напрямку.
Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA:
????BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.97%
????CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.72%
????DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 98,95%
І це, навіть, в умовах обстрілів та бомбардувань інфраструктури.
????Новини по відділах:
????Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режимі. Чергова зміна на місці та працює.
????Почали практикувати відео-підтримку, у разі якщо не можемо виїхати у певну локацію, консультуємо як відновити обладнання по відео-зв’язку .
????Дата-центр WNET працює в режимі 24/7,там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно вирішити питання клієнта.
⚒ Служба експлуатації
Завжди готова виїхати на вирішення аварії, якщо це дозволяє військова обстановка. У вирішенні аварій, які ми регулярно публікуємо, велика заслуга саме фахівців служби експлуатації.
????Департамент розвитку мережі:
- на цьому тижні активно підключали сервіси для наших клієнтів у місті Львів, Київ та навіть Харків(!)
-продовжують робити підключення для територіальної оборони у Києві та інших містах
- допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.
????По відділу VoIP - аварій немає.
????Відділ IT
У віддаленому режимі реалізували два нових ІТ сервіси та відновили сервіс клієнту у Кракові.
Інженери готові надавати консультації та вирішувати питання за запитом клієнтів.
????Департамент продажів та Абонентський відділ WNET працює у віддаленому режимі, відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових та адміністративних питань
????Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.
Разом ми переможемо!
Слава Україні!????????