Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 18.03.2022
18.03.2022

Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 18.03.2022

Шановні клієнти, партнери, друзі!

Ми ні на мить не зупиняємось та працюємо для Вас та вашого бізнесу 24/7/365. Дякуємо, що продовжуєте сплачувати рахунки, разом переможемо та не дамо знищити економіку країни!

Підготували регулярний звіт за 17.03-18.03.2022 станом на 18:00 18 березня 2022:

- відновили роботу відділу нових підключень, у всіх регіонах присутності, навіть у Харкові! Тож, приймаємо заявки на підключення чи переміщення сервісів у будь-якій локації, де цього потребує ваш бізнес

- у більшості провайдерів на території України знову були проблеми з постачальником Cogent, але наші клієнти цього не помітили, оскільки трафік розвернувся через інших магістральних постачальників, ємності вистачає

- провели модернізацію нашого майданчика в місті Полтава, підключили сервіси клієнту. Тепер у місті Полтава маємо вільні ємності для надання сервісів до 10 Gb/s

- у результаті бойових дій магістральний майданчик в Чернігові недоступний вже понад 72 години, сьогодні майданчик відновлювався, але близько 17:00 знову пропало електроживлення. Контролюємо ситуацію.

Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA:

-BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.99%

-CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.97%

-DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 99.93%

Новини по відділах:

Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режим 24/7/365. Чергова зміна на місці та працює. Д

Дата-центр WNET працює в режимі 24/7/365, там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно розв'язувати питання клієнта. Сьогодні виконали розміщення клієнта.

Служба експлуатації

Вирішили 1 аварійну ситуацію рівня Distribution у м. Харкові та 2 аварійні ситуації із лінією клієнтів у м. Києві. За що ми їм дуже вдячні!

Департамент розвитку мережі:

– виконали 2 підключення у місті Львів та Полтаві
- допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.

По відділу VoIP - аварій немає. Підкорегували схему роботи IVR, відновлена робота меню Замовити послугу. Чекаємо на ваші дзвінки за телефонами на сайті https://wnet.ua/uk/contacts

Відділ IT - працює у віддаленому режимі, обслуговуючи інфраструктуру WNET та наших клієнтів. Інженери готові надавати консультації та розв'язувати питання за запитом клієнтів.

Департамент продажів та Абонентський відділ WNET працюють у віддаленому режимі, підтримують контакт з клієнтами та відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових й адміністративних питань. Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.


Разом ми переможемо! Слава Україні!