Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 18.03.2022
Шановні клієнти, партнери, друзі!
Ми ні на мить не зупиняємось та працюємо для Вас та вашого бізнесу 24/7/365. Дякуємо, що продовжуєте сплачувати рахунки, разом переможемо та не дамо знищити економіку країни!
Підготували регулярний звіт за 17.03-18.03.2022 станом на 18:00 18 березня 2022:
- відновили роботу відділу нових підключень, у всіх регіонах присутності, навіть у Харкові! Тож, приймаємо заявки на підключення чи переміщення сервісів у будь-якій локації, де цього потребує ваш бізнес
- у більшості провайдерів на території України знову були проблеми з постачальником Cogent, але наші клієнти цього не помітили, оскільки трафік розвернувся через інших магістральних постачальників, ємності вистачає
- провели модернізацію нашого майданчика в місті Полтава, підключили сервіси клієнту. Тепер у місті Полтава маємо вільні ємності для надання сервісів до 10 Gb/s
- у результаті бойових дій магістральний майданчик в Чернігові недоступний вже понад 72 години, сьогодні майданчик відновлювався, але близько 17:00 знову пропало електроживлення. Контролюємо ситуацію.
Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA:
-BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.99%
-CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.97%
-DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 99.93%
Новини по відділах:
Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режим 24/7/365. Чергова зміна на місці та працює. Д
Дата-центр WNET працює в режимі 24/7/365, там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно розв'язувати питання клієнта. Сьогодні виконали розміщення клієнта.
Служба експлуатації
Вирішили 1 аварійну ситуацію рівня Distribution у м. Харкові та 2 аварійні ситуації із лінією клієнтів у м. Києві. За що ми їм дуже вдячні!
Департамент розвитку мережі:
– виконали 2 підключення у місті Львів та Полтаві
- допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.
По відділу VoIP - аварій немає. Підкорегували схему роботи IVR, відновлена робота меню Замовити послугу. Чекаємо на ваші дзвінки за телефонами на сайті https://wnet.ua/uk/contacts
Відділ IT - працює у віддаленому режимі, обслуговуючи інфраструктуру WNET та наших клієнтів. Інженери готові надавати консультації та розв'язувати питання за запитом клієнтів.
Департамент продажів та Абонентський відділ WNET працюють у віддаленому режимі, підтримують контакт з клієнтами та відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових й адміністративних питань. Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.
Разом ми переможемо! Слава Україні!