Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 14.03.2022
14.03.2022

Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 14.03.2022

19-й день вся команда WNET працює для Вас та Вашого бізнесу у режимі воєнного стану.  Ми щиро вдячні за сплачені рахунки, адже це допомагає нам підтримувати наших співробітників, які по всій Україні від Сходу до Заходу, з Півночі до Півдня, підтримують інфраструктуру та забезпечують неймовірні показники доступності мережі. 

 

Далі звіт щодо аварій станом на 18:20 14 березня 2022 :

-Обухів, були фізично пошкоджені магістральні канали, на жаль і основний, і резервний. За 9 годин відремонтували резервний, та згодом  основний.

-Полтава, сьогодні відновили  один із магістральних майданчиків.  

-Чернігів, внаслідок бойових дій втратили зв’язок з основним майданчиком з обох напрямків (і резерв також), але нічого, почекаємо, та відновимо 

На жаль, деякі магістральні лінії між містами постраждали в результаті бойових дій і поки що немає можливості їх підняти, але наша мережа  зарезервована з декількох сторін, тому критична інфраструктура і мережа WNET працює стабільно, і на сервісах клієнтів глобально це ніяк не відображується.

Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA: 

BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.98%

CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.16%

DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 98,90%

І це все  в умовах обстрілів та бомбардувань інфраструктури. 

Новини по відділах: 

 

Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режим 24/7/365. Чергова зміна на місці та працює. Завдяки відеопідтримці вирішили 3 аварійні ситуації без виїзду на локацію. 

Дата-центр WNET працює в режимі 24/7/365,там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно вирішити питання клієнта.

Служба експлуатації 

Було вирішено 8 локальних аварійних ситуацій із сервісами клієнтів 

Департамент розвитку мережі: 

  • виконали сьогодні  одне підключення та підготували ще два підключення у Львові  
  • продовжують робити підключення  для територіальної оборони у Києві та інших містах
  •  допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.

По відділу  VoIP -  аварій немає.

Відділ IT - працює у віддаленому режимі, обслуговуючи інфраструктуру WNET  та наших клієнтів. Інженери готові надавати консультації та вирішувати питання за запитом клієнтів.

Департамент продажів та Абонентський відділ WNET  працюють у віддаленому режимі, підтримують контакт з клієнтами та відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових й адміністративних питань.

Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.

 

Разом ми переможемо!

Слава Україні!