Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 14.03.2022
19-й день вся команда WNET працює для Вас та Вашого бізнесу у режимі воєнного стану. Ми щиро вдячні за сплачені рахунки, адже це допомагає нам підтримувати наших співробітників, які по всій Україні від Сходу до Заходу, з Півночі до Півдня, підтримують інфраструктуру та забезпечують неймовірні показники доступності мережі.
Далі звіт щодо аварій станом на 18:20 14 березня 2022 :
-Обухів, були фізично пошкоджені магістральні канали, на жаль і основний, і резервний. За 9 годин відремонтували резервний, та згодом основний.
-Полтава, сьогодні відновили один із магістральних майданчиків.
-Чернігів, внаслідок бойових дій втратили зв’язок з основним майданчиком з обох напрямків (і резерв також), але нічого, почекаємо, та відновимо
На жаль, деякі магістральні лінії між містами постраждали в результаті бойових дій і поки що немає можливості їх підняти, але наша мережа зарезервована з декількох сторін, тому критична інфраструктура і мережа WNET працює стабільно, і на сервісах клієнтів глобально це ніяк не відображується.
Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA:
BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.98%
CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.16%
DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 98,90%
І це все в умовах обстрілів та бомбардувань інфраструктури.
Новини по відділах:
Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режим 24/7/365. Чергова зміна на місці та працює. Завдяки відеопідтримці вирішили 3 аварійні ситуації без виїзду на локацію.
Дата-центр WNET працює в режимі 24/7/365,там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно вирішити питання клієнта.
Служба експлуатації
Було вирішено 8 локальних аварійних ситуацій із сервісами клієнтів
Департамент розвитку мережі:
- виконали сьогодні одне підключення та підготували ще два підключення у Львові
- продовжують робити підключення для територіальної оборони у Києві та інших містах
- допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.
По відділу VoIP - аварій немає.
Відділ IT - працює у віддаленому режимі, обслуговуючи інфраструктуру WNET та наших клієнтів. Інженери готові надавати консультації та вирішувати питання за запитом клієнтів.
Департамент продажів та Абонентський відділ WNET працюють у віддаленому режимі, підтримують контакт з клієнтами та відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових й адміністративних питань.
Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.
Разом ми переможемо!
Слава Україні!