ГОЛОС
Істотне скорочення витрат на телефонний зв'язок і спрощення комунікацій всередині компанії — ключові критерії вибору голосових сервісів від WNET. Гнучкість і масштабованість IP - телефонії дозволяють їй краще задовольняти потреби сучасного бізнесу.
Послуга Голос від WNET:
- надаємо якісний голосовий зв'язок;
- виділяємо необхідну кількість телефонних номерів;
- здійснюємо цілодобовий моніторинг працездатності мережі;
- надаємо технічну підтримку 24х7х365.
Для компаній різного масштабу надаємо голосові сервіси за технологіями IP-телефонія, Sip-trunk, PRI потік, віртуальна АТС. Підберемо рішення, яке буде вигідне як на етапі впровадження, внаслідок того, що не потрібно купувати додаткове обладнання, так і в процесі використання шляхом простоти обслуговування й оптимального налаштування маршрутизації голосових викликів.
IP телефонія для бізнесу дозволяє централізовано керувати сервісами в масштабах компанії, оперативно нарощувати й оптимізувати кількість зовнішніх каналів і телефонних номерів, підключати та відключати внутрішніх абонентів віртуальної АТС.
Хмарні технології дозволяють централізовано налаштовувати параметри та правила маршрутизації для віддалених офісів. При необхідності ми надамо наше обладнання і допоможемо налаштувати внутрішні правила переадресації дзвінків, голосові оповіщення та інші зручні сервіси.
Тарифи на дзвінки