ГОЛОС

Істотне скорочення витрат на телефонний зв'язок і спрощення комунікацій всередині компанії — ключові критерії вибору голосових сервісів від WNET. Гнучкість і масштабованість IP - телефонії дозволяють їй краще задовольняти потреби сучасного бізнесу.

Послуга Голос від WNET:

    • надаємо якісний голосовий зв'язок;
    • виділяємо необхідну кількість телефонних номерів;
    • здійснюємо цілодобовий моніторинг працездатності мережі;
    • надаємо технічну підтримку 24х7х365.

 

Для компаній різного масштабу надаємо голосові сервіси за технологіями IP-телефонія, Sip-trunk, PRI потік, віртуальна АТС. Підберемо рішення, яке буде вигідне як на етапі впровадження, внаслідок того, що не потрібно купувати додаткове обладнання, так і в процесі використання шляхом простоти обслуговування й оптимального налаштування маршрутизації голосових викликів.

 

IP телефонія для бізнесу дозволяє централізовано керувати сервісами в масштабах компанії, оперативно нарощувати й оптимізувати кількість зовнішніх каналів і телефонних номерів, підключати та відключати внутрішніх абонентів віртуальної АТС.

 

Хмарні технології дозволяють централізовано налаштовувати параметри та правила маршрутизації для віддалених офісів. При необхідності ми надамо наше обладнання і допоможемо налаштувати внутрішні правила переадресації дзвінків, голосові оповіщення та інші зручні сервіси.

Тарифи на дзвінки

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ