Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 16.03.2022
16.03.2022

Звіт по роботі WNET та відомості по мережі станом на 16.03.2022

Сьогодні вся Україна єдина як ніколи, так і наша команда, ми єдині — ми працюємо.

Дякуємо за ваші слова підтримки, вони дуже важливі для нас та допомагають виконувати свою роботу навіть в умовах бойових дій.

 

Підготували регулярний  звіт за 15.03-16.03.2022 станом на 20:10 16 березня 2022:

 

- На сервіс одного із клієнтів була DDoS атака, завдяки автоматичній системі моніторингу, технічна підтримка утилізувала трафік за 5 хвилин та видала клієнту нові налаштування!

 

- Були падіння каналу у напрямку Варшави, клієнти могли спостерігати незначну деградацію сервісу через резервні лінії. Наші спеціалісти вирішили питання та вклалися у 3 години!

 

- роботу основного та резервного магістральних каналів в місті Житомир відновлено.  Доступна вільна ємність - до 20 Gbit/sec.

 

- у результаті бойових дій магістральний майданчик в Чернігові недоступний вже понад 48 годин. Працюємо над цим.

 

- Підключено додаткову ємність магістральних каналів у точку обміну трафіку BC-IX (Берлін, Німеччина). Доступна вільна ємність збільшена до 20 Gbit/sec.

 

Показники доступності мережі WNET по рівнях SLA:

 

-BORDER (ГРАНИЧНІ МАРШРУТИЗАТОРИ) - 99.98%

-CORE (ЯДРО МЕРЕЖІ) - 99.16%

-DISTRIBUTION (ОПОРНА МЕРЕЖА) - 98,90%

 

Новини по відділах:

 

Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режим 24/7/365. Чергова зміна на місці та працює. Саме ці спеціалісти так оперативно відреагували на DDoS атаку

 

Дата-центр WNET працює в режимі 24/7/365, там присутні досвідчені інженери, які готові проконсультувати, зробити комутацію, виконати роботи та оперативно розв'язувати питання клієнта.

 

Служба експлуатації

 

- Відновили кабель для ТРЦ Sky Mall (м. Київ)

 

Департамент розвитку мережі:

 

– виконали підключення для партнера згідно зі стандартом WNET Gig на швидкості 1 Гбіт/с в Києві та Одесі

- допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.

 

По відділу  VoIP -  аварій немає.

 

Відділ IT - працює у віддаленому режимі, обслуговуючи інфраструктуру WNET  та наших клієнтів. Інженери готові надавати консультації та розв'язувати питання за запитом клієнтів.

 

Департамент продажів та Абонентський відділ WNET  працюють у віддаленому режимі, підтримують контакт з клієнтами та відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових й адміністративних питань.

 

Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.

 

Разом ми переможемо!

Слава Україні!