
Звіт роботи WNET станом на 20:24 08 березня 2022
Шановні клієнти та партнери,
Підготували для Вас регулярний звіт по нашій роботі.
Але перед тим, дозвольте привітати всіх жінок із міжнародним святом. Українські жінки сильні та у такий важкий час роблять свою справу - захищають Батьківщину зі зброєю, навчають дітей, працюють на виробництві та у сфері послуг, лікують поранених, допомагають своїм чоловікам бути чоловіками, турбуються про наше майбутнє- дітей, співають пісні та багато чого, що дозволяє триматись. Щиро бажаємо вам Перемоги, Миру, Щастя, Здоров’я та Любові!
Далі звіт станом на 20:24 08 березня 2022
- Відновлено роботу основного каналу в напрямку Одеса-Миколаїв. Встигли навіть раніше, ніж обіцяли.
- Відновлено роботу резервних каналів в напрямку Дніпро-Одеса, маємо три незалежних маршрути у Одесу та чотири незалежних маршруту у Дніпро. Дякуємо партнерам!
-Додали ємність в напрямку Львів-Варшава, що дозволило розвантажити цей напрямок та починаючи з 17:03 повернути канали до нормального режиму роботи й повернути значення затримок у норму.
Доступність магістральної мережі WNET в Україні - 100%.
Доступність магістральної мережі WNET за межами України - 100%.
Новини по відділам
Технічна підтримка та служба експлуатації працюють в особливому режимі. Чергова зміна на місці та працює:
Датацентр WNET працює в режимі 24/7, нагадуємо, що там завжди присутні досвідчені інженери, які готові надати допомогу/консультацію, зробити комутацію або виконати роботи та оперативно вирішити питання клієнта.
Служба експлуатації.
Сьогодні мали нагоду ще раз переконатися в ефективності стандартів WNET - один з наших технічних майданчиків класу DISTRIBUTION, який знаходиться у самому центрі Києва, був знеструмлений близько 02:00 та пропрацював у такому режимі більш ніж 9 годин. Перерв у зв’язку не було. Дякуємо, хлопці!
Департамент розвитку мережі:
- підключили до Інтернет-у два укриття у місті Києві і у людей з’явилась можливість отримати інформацію та поспілкуватись зі своїми близькими із гарною швидкістю;
- підключили сервіс для Укрпошти у Харкові. Так, саме у Харкові - дякуємо нашим сміливим хлопцям!;
- допомагають Службі експлуатації у підтримці працездатності мережі на рівні магістральних ВОЛЗ, CORE та DISTRIBUTION.
По відділу VoIP - аварій немає. Були зафіксовані нетипові сплески голосового трафіку. Проблему локалізовано та вирішено.
Відділ IT - працює у віддаленому режимі, обслуговуючи інфраструктуру WNET та наших клієнтів. Інженери готові надавати консультації та вирішувати питання за запитом клієнтів.
Департамент продажів та Абонентський відділ WNET працює у віддаленому режимі, відпрацьовують звернення клієнтів щодо фінансових та адміністративних питань
Закордонні підрозділи компанії у Кракові та Нью-Йорку працюють у звичайному режимі.
Разом ми переможемо!
Слава Україні!