Зручна система особистого обслуговування
Торосян Каріна
Керівник відділу обслуговування корпоративних клієнтів
Я знаю, що продаж це тільки початок співпраці, адже тільки після включення сервісу починається основна робота нашої компанії — обслуговування. Ми прагнемо, щоб це обслуговування було максимально оперативним і комфортним, персональним і непомітним, ефективним і простим.
Для того, щоб зробити наш сервіс таким, ми застосовуємо персональний підхід в обслуговуванні через виділеного співробітника, який допомагає клієнту у вирішенні питань і піклується про те, щоб послуги надавалися з найкращою якістю.
Всі співробітники департаменту обслуговування працюють в компанії понад 5 років і мають необхідні знання та навички, досвід і величезне бажання зробити сервіс WNET найкращим в галузі.
Переїзд, переукладання договору, повторний рахунок, копії документів, для нас це стандартні ситуації, які ми навчилися вирішувати за допомогою стандартних бізнес-процесів. Ми вибудовуємо і контролюємо обслуговування з урахуванням особливостей і вимог кожного клієнта протягом усього циклу надання послуги.
Уміння вести діалог і комфортне живе спілкування відмінно доповнюють наші технологічні можливості та дозволяють побудувати великий телеком-бізнес, але з людським обличчям.
Такий підхід дозволяє нам формувати довготривалі та довірчі відносини з нашими клієнтами.