ВІРТУАЛЬНА АТС

Віртуальна АТС Wnet дозволить швидко та з оптимальними витратами організувати телефонію в усіх відділах компанії. Ви аналізуєте ефективність бізнес-процесів: система веде статистику всіх дзвінків, а також записує розмови.

Віртуальна АТС надає додаткові можливості:

    • голосове інтерактивне меню (IVR);
    • розподіл абонентів по групах;
    • скорочені внутрішні номери;
    • маршрутизація вхідних дзвінків на інші номери;
    • перехват вхідних дзвінків.

 

 

Після налаштувань системи ваші клієнти та партнери автоматично потрапляють до закріпленого за ними співробітника компанії. За відсутності потрібного співробітника — відправляють факс / голосове повідомлення.

 

За допомогою Віртуальної АТС, керівництво компанії отримує наступні інструменти: контроль ефективності роботи співробітників і відділів та оптимізація навантаження офісного персоналу. Компанії, які користуються послугою, не втрачають контакти з клієнтами залишаючись на звʼязку в режимі 24х7х365.

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ