ВІРТУАЛЬНА АТС
Віртуальна АТС Wnet дозволить швидко та з оптимальними витратами організувати телефонію в усіх відділах компанії. Ви аналізуєте ефективність бізнес-процесів: система веде статистику всіх дзвінків, а також записує розмови.
Віртуальна АТС надає додаткові можливості:
- голосове інтерактивне меню (IVR);
- розподіл абонентів по групах;
- скорочені внутрішні номери;
- маршрутизація вхідних дзвінків на інші номери;
- перехват вхідних дзвінків.
Після налаштувань системи ваші клієнти та партнери автоматично потрапляють до закріпленого за ними співробітника компанії. За відсутності потрібного співробітника — відправляють факс / голосове повідомлення.
За допомогою Віртуальної АТС, керівництво компанії отримує наступні інструменти: контроль ефективності роботи співробітників і відділів та оптимізація навантаження офісного персоналу. Компанії, які користуються послугою, не втрачають контакти з клієнтами залишаючись на звʼязку в режимі 24х7х365.